afscheid en ontvangst - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Silvia Berg - WaarBenJij.nu afscheid en ontvangst - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Silvia Berg - WaarBenJij.nu

afscheid en ontvangst

Door: Silvia

Blijf op de hoogte en volg Silvia

01 Februari 2015 | Bonaire, Bonaire

Ik ben net wakker, de tweede dag begint, ik heb er zin in en voel mij al thuis! Gek eigenlijk want drie dagen terug zat ik nog in de sneeuw in Nederland. Afgelopen week was een hele bijzondere week. Ik heb een heel mooi afscheid gehad op mijn stage in Nederland; op een jenaplan school in Leeuwarden. Alle kinderen van de school hebben voor mij gezongen en ik heb veel lieve mensen gedag mogen zeggen. Mijn collega's van de Poiesz hebben ook een warm afscheid verzorgt. Een etentje bij de pizzeria. Ik waardeerde al deze aandacht enorm! Alhoewel ik af en toe wel moest wennen om in de spotlights te staan (letterlijk en figuurlijk).
Mijn familie en vriendinnen hebben mij uitgezwaaid op Schiphol. Een moment die veel voor mij betekende en waarbij ik bleef vasthouden aan de gedachte; ik zie jullie weer over 3 maanden. Ik ga jullie namelijk heel erg missen, maar ik weet ook dat het ons sterker gaat maken.

Bedankt voor al deze fijne momenten, ik zal deze niet meer vergeten!

De vliegreis liep voorspoedig, ietwat vertraging doordat er sneeuw op het vliegtuig lag, maar deze werd gecompenseerd met een korte tussenstop op Aruba. We zijn opgehaald door Frans, onze stage bemiddelaar. Hij heeft ons naar Edith en Rob gebracht, waar we verbleven de komende 5 maanden. Hier zijn wij heel hartelijk ontvangen. We hebben beide een eigen kamer en we delen een badkamer. Na lekker buiten gezeten te hebben zijn we naar onze eigen kamers gegaan, waar ik nog even heb kunnen skypen met Ron. Fijn dat het contact maken met het thuisfront zo gemakkelijk gaat. De volgende ochtend stond er ontbijt voor ons klaar en hebben we al kennis gemaakt met het een en ander van het eiland. We worden zo opgehaald door Frans om de stages door te nemen, te lunchen en we krijgen een rondleiding. Ik laat jullie weten hoe mijn eerste dagen waren en wat mijn indrukken zijn. Ayo!

  • 01 Februari 2015 - 15:21

    Henk De Vries:

    Hee wat leuk Silvia. Vergeten van mij afscheid te nemen?? haha, ben niet boos hoor! Heel veel plezier daar. Ik blijf je volgen.

  • 01 Februari 2015 - 15:31

    Harmke Siegersma:

    aaah, wat super gaaf. Heel veel plezier op Bonaire en wie weet treffen we elkaar nog hihi.
    Groetjes en have fun!!

  • 01 Februari 2015 - 16:50

    Mtinus Van Den Berg:

    Silvia,
    We lezen met je mee en "genieten".
    Je vader

  • 01 Februari 2015 - 17:36

    Gerda De Jong:

    hoi Silvia,
    Leuk je indrukken, ervaringen, belevenissen en nog veel meer te kunnen volgen

  • 01 Februari 2015 - 18:15

    Marijke:

    Wat leuk meid! Zo kunnen we je avonturen mooi teruglezen en een beetje meebeleven.
    Heel veel plezier! !

    Liefs Marijke

  • 01 Februari 2015 - 19:08

    Annemieke:

    He lieve Silvia,

    We hebben elkaar helaas niet meer getroffen/gesproken.

    Daarom via deze weg Heel veel plezier en succes gewenst. Je bent straks heel wat ervaring rijker! Spannend, maar ontzettend gaaf!

    Genieten!

    Xx Annemieke

  • 01 Februari 2015 - 21:46

    Cornel En Linda:

    lieve lieve Sil! We hoorden al van het thuisfront dat je het zo fijn hebt! Gelukkig maar! We hopen snel de face time te kunnen gebruiken! Mis he maar ben blij dat je daar veilig zit!

  • 01 Februari 2015 - 23:29

    Milou:

    Spannend allemaal, maar wat een avontuur. Blij dat je vliegreis goed is gegaan! Lekker genieten wijfie! Xx

  • 02 Februari 2015 - 11:37

    Jannie De Jong:

    Iieve silvia,
    Wat een mooie uitdaging, fijn dat heb goed begint.
    Heel veel leer plezier.
    En we kijken uit naar je verslagje.

    Groetjes janniex

  • 02 Februari 2015 - 14:46

    Beitske Van Den Berg:

    Heey lieve Silvia,

    Ik had al eerder een reactie geplaatst, maar zie nu dat hij niet geplaatst is.

    Heel fijn dat je je al een beetje thuis voelt in het paradijs.
    Het lijkt wel een sprookje, die paar foto`s die ik gezien heb zijn prachtig.
    Zomaar loslopende flamingo`s op het witte strand en daar achter de blauwe zee met een nog blauwere lucht. Echt heel bijzonder.

    xxxxLiefs mama

  • 03 Februari 2015 - 18:10

    L. Jansen:

    Lieve Silvia
    Wat vind ik het mooi voor je dat je er zo lief ontvangen bent
    Tot zover ben je nog steeds in mijn gedachten bij mij
    Ik hoop dat het je daar ook in je werk goed zal en mag gaan
    En ik wens je veel werkplezier en in de toekomst een behouden thuiskomst


    Hartelijke Groetjes Pake Xxxx

  • 09 Februari 2015 - 12:57

    Nienk:

    Aah ik lees dit verslag nu pas Hihi ❤️ leukieee bye ❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Bonaire

Silvia

Actief sinds 27 Jan. 2015
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 3762

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 30 Juli 2015

Stage op Bonaire

Landen bezocht: